خدمات آموزش سازمانی فلور

  • آموزش تولید محتوای بهینه شده برای گوگل
    ۲ کارگاه ۳ ساعته
    پس از گذراندن این آموزش، اعضای سازمان شما میتوانند به راحتی برای سایت مجموعه محتواهای متنی جذاب و بهینه‌شده برای گوگل بسازند.
  • آموزش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
    ۲ کارگاه ۳ ساعته
    پس از گذراندن این آموزش، تیم شما میتواند به راحتی برای شبکه‌های اجتماعی، استراتژی بسازد و به خوبی در شبکه‌های اجتماعی به بازاریابی و فعالیت بپردازند.
  • آموزش طراحی کمپین فروش و بازاریابی
    ۳ کارگاه ۳ ساعته
    پس از این کارگاه، اعضای تیم شما به حرفه‌ای مجهز میشوند که میتوانند برای انواع محصولات و خدمات شرکت، کمپین‌های منظم و حرفه‌ای فروش بچینند.
  • آموزش طراحی پست اینستاگرام
    ۲ کارگاه ۳ ساعته
    طراحی پوسترهای اینستاگرامی (پست و استوری) کار واقعا ساده و البته برای کاربران جذاب است. با این کارگاه تیم خود را در این زمینه حر‌فه‌ای و مجهز میکنید.
  • آموزش ساخت کلیپ ویدیوهای حرفه‌ای
    ۳ کارگاه ۳ ساعته
    از سناریو تا فیلم‌برداری، نور و صدا، موضوعاتی است که در یک کلیپ باید به آن توجه گردد. در این کارگاه‌ها تیم شما متخصص ساخت کلیپ حرفه‌ای میشوند.

چرا آموزش سازمانی مهم است؟

آموزش سازمانی به مجموعه‌ای از برنامه‌های توسعه کارکنان گفته می‌شود که مهارت‌های ابتدایی یا پیشرفته را به کارکنان آموزش می‌دهد تا عملکردشان بهبود یابد. کارکنان بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمانی هستند و سرمایه‌گذاری روی استعدادهای آن‌ها برای توسعه پایدار و موفقیت هر سازمانی ضروری است. سازمان‌ها روند طولانی و پیچیده‌ای برای استخدام کارکنان مناسب دارند اما مهارت کارکنان باید پس از استخدام به‌روزرسانی شود تا تعامل با کارکنان تقویت شود چراکه این تعامل برای عملکرد مالی سازمان ضروری است. از طرفی هرروزه بازارهای جدید ظاهر می‌شوند و تکنولوژی‌های جدید هم به وجود می‌آیند که هر دو تاثیر فراوانی روی آموزش و توسعه کارکنان دارند. تشخیص مهارت‌های جدید و راه‌های یادگیری آن‌ها به یک سازمان کمک می‌کند تا رشد کند و نوآوری داشته باشد. ترکیب پلتفرم‌های فناوری مدرن و متدهای خلاق یادگیری اطمینان می‌دهد که کارکنان یک سازمان با استفاده از یک رویکرد آینده‌نگر یاد می‌گیرند.

چگونه آموزش سازمانی باعث بهبود کسب‌وکار شما می‌شود؟

آموزش سازمانی به دلایل زیر به بهبود کسب‌وکار کمک می‌کند:

  • افزایش بازده کارکنان
    کارکنانی که آموزش می‌بینند کارشان را بهتر انجام می‌دهند چراکه درک گسترده‌تری از مسئولیت‌های سمت خود پیدا می‌کنند و اعتمادبه‌نفسشان افزایش پیدا می‌کند. کارکنانی که ماهر هستند و در جریان استانداردهای طلایی سازمان هستند کمک می‌کنند تا سازمان نقش یک رقیب قدرتمند را در صنعت خود داشته باشد.
  • افزایش رضایت کارکنان
    سرمایه‌گذاری روی آموزش سازمانی به کارکنان نشان می‌دهد که آن‌ها برای سازمان ارزش‌دارند و کارکنانی که احساس مهم بودن و دیده شدن می‌کنند و با آموزش سازمانی به چالش کشیده می‌شوند احساس رضایت و قدردانی بیشتری برای کارفرمایشان دارند.
  • اصلاح ضعف‌های مهارتی
    بیشتر کارکنان ضعف‌هایی در مهارت‌های خود دارند که با یک برنامه آموزش سازمانی این ضعف‌ها تقویت می‌شوند. آموزش سازمانی همه کارکنان را به سطح یکنواختی از مهارت می‌رساند که منجر به کاهش لینک‌های ضعیف در سازمان می‌شود تا به دیگران وابسته نباشند و در صورت لزوم به‌جای همدیگر کار کنند و قادر باشند هم به‌صورت تیمی و هم مستقل کار کنند و نیازی به نظارت نداشته باشند.
  • کاهش نرخ خروج کارکنان
    کارکنانی که احساس ارزش می‌کنند فقط به این دلیل که رویشان سرمایه‌گذاری شده است به‌ندرت کارفرمای خود را ترک می‌کنند. در این صورت هزینه‌های استخدام کاهش پیداکرده و هزینه آموزش سازمانی درواقع سود محسوب می‌شود.
  • افزایش خوش‌نامی سازمان
    داشتن یک استراتژی قدرتمند آموزش سازمانی، برند را تقویت می‌کند و سازمان را به کارفرمای منتخب متقاضیان شغلی تبدیل می‌کند که در جستجوی افزایش مهارت‌های خود هستند.
  • آموزش مدیران آینده
    آموزش سازمانی هدفمند برای تشخیص و آموزش مدیران آینده، سازمان را برای توسعه بیشتر و تغییرات بهتر آماده می‌کند.
  • افزایش نوآوری در استراتژی‌ها و محصولات
    آموزش سازمانی خلاقیت را تشویق می‌کند و ایده‌های جدید شکل می‌گیرند که درنهایت به محصولات جدید و سهم بازار بیشتر منجر می‌شود.

آموزش سازمانی برای چه کسانی مناسب است؟

همه سازمان‌ها از آموزش سازمانی بهره می‌برند اما فاکتورهایی مانند نوع کسب‌وکار، نوع استخدام کارکنان، اهداف بلندمدت و ساختار داخل سازمانی در میزان این بهره تاثیر دارند. کسب‌وکارهایی که در بخش تکنولوژی‌های نوین فعال هستند باید دانش و مهارت‌های کل سازمان را با تغییرات مداوم فناوری هماهنگ کنند درنتیجه آموزش سازمانی برای آن‌ها یک ضرورت است. همکاری غیرحضوری که دورکاری یا فریلنس نامیده می‌شود معمولا شامل افرادی است که مهارت‌های لازم برای انجام تعهد پذیرفته رادارند درنتیجه هزینه آموزش این افراد ضروری به نظر نمی‌رسد. اهداف بلندمدت بیشترین تاثیر را در آموزش سازمانی دارند چراکه فقط در صورت داشتن برنامه استخدام بلندمدت و ماندگاری کارکنان، هزینه آموزش سازمانی قابل توجیه است. آموزش سازمانی برای سازمان‌هایی که اهداف توسعه پایدار و استخدام دائم کارکنان رادارند نه‌تنها مناسب بلکه یک ضرورت است اما باید با ساختار مناسب طراحی شود تا با استراتژی‌های بلندمدت هماهنگ باشد و نیازهای هدفمند را تامین کند.

آیا آموزش سازمانی کار اقتصادی است؟

آموزش سازمانی برای هر نوع کسب‌وکاری که در جستجوی توسعه پایدار است ضروری است. باوجودی که ظاهرا هزینه و زمان نیاز دارد اما بازگشت سرمایه قابل‌توجهی هم دارد. تحقیقات نشان داده که هزینه جابجایی کارکنان، 150% حقوق سالیانه کارکنان فعلی است! اشتباهی که با آموزش سازمانی مناسب قابل جبران است. علاوه بر این، گزارش‌ها نشان داده که 38% کارکنان سازمان‌ها متولدین هزاره هستند که تا 5 سال دیگر به 75% خواهد رسید؛ اما نرخ جابجایی در بین این کارکنان بالاست و فقط 50% از آن‌ها قصد دارند با سازمان فعلی به مدت (شاید) یک سال بمانند! آموزش سازمانی می‌تواند انگیزه خوبی برای ماندگاری بلندمدت این کارکنان باشد تا از هزینه بالای استخدام جلوگیری شود. آموزش سازمانی سود سازمان را افزایش می‌دهد چراکه سرمایه انسانی بزرگ‌ترین دارایی هر سازمان است.

آماده توسعه سازمان خود هستید؟

کافی است فرم زیر را تکمیل نمائید:

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .