خدمات فلور در زمینه سئو
• بهینه کردن وب سایت از نظر کلید واژهها (سئو )
• تبدیل وب سایت شما به لینک های اول گوگل
چرا SEO مهم است؟
آیا میدانید روزانه 3.5 میلیون جستجو درگوگل انجام میشود؟ این بدان معنی است که فرقی نمیکند در چه زمینهای کار میکنید، مردم به صورت آنلاین نظارهگر و جستوجوگر کار شما هستند. حتی اگر یک تاجر کوچک و نوجوان باشید، این امر، صدق میکند. هر ماه، 600 مشتری “Plumber san jose” را جستجو میکنند.
اما حتی در مورد همین سرچ خاص هم رقابت زیادی وجود دارد. تعداد نتیجههای جستجو Google در مورد این کلمه 4.11.000 بوده است.
چه تفاوتی بین امتیاز کل و رتبهبندی کلمه کلیدی که به صورت خودکار در اختیار مشتریان قرار میگیرد وجود دارد؟
سئو یا بهینهسازی موتور جستجو، یک فرآیند اثبات شده در Google که عنوان میکند صفحه شما بهترین و مناسبترین نتیجه برای یک سرچ خاص است.
ببنید، انتخاب فقط یک صفحه از 4 میلیون گزینه، کار سختی برای هر موتور جستجوگری حتی Google محسوب میشود. این موتور برای تصمیم گیری در انتخاب صفحه به عواملی مانند کلماتی را که در محتوای خود استفاده میکنید، ساختار محتوای شما و جای دیگری که در وب به آنها اشاره شده است، نگاه میکند.
این عوامل را همواره در نظر داشته باشید تا بتوانید یک منبع ارگانیک پایدار از بزرگترین موتور جستجوی جهان کسب کنید.
2 دلیل برای اینکه سایت شما برای زنده ماندن و شکوفایی به SEO نیاز دارد!
از اینکه برای سئو سایت خود تلاش میکنید چه انتظاری دارید؟ چگونه باید مطمئن شوید که این کار ارزش سرمایهگذاری دارد؟
اینها سوالهایی هستند که بسیاری از افراد به پاسخ آنها نیاز دارند و میخواهند بدانند سئو چه اثری بر تجارت آنها میگذارد.
1. 90.88 درصد از صفحات در Google غیرقابل نمایش هستند!
سال گذشته، تقریبا یک میلیارد صفحه وب را مورد مطالعه قرار دادیم تا متوجه شویم چه تعداد از آنها کاملا نامرئی هستند. یعنی، هیچگونه ترافیکی در جستجو دریافت نمیکنند.
آیا میخواهید جز این 91٪ صفحات غیرقابل مشاهده باشید؟
با انجام دادن SEO بخش بزرگی از لینکهای ارجاع داده شده از وب سایتهای منحصر به فرد دیگر (یعنی ارجاع به دامنهها) به محتوای سایت شما است و در این حالت ترافیک سایت بالا میرود.
اگر الان در نقطه (0,0) نمودار هستید، بدانید که اینجا جایی نیست که باید باقی بمانید. ترافیک ارگانیک از رتبهبندی سایت شما در هنگام سرچ کلمات کلیدی مشخص میشود و شما برای انجام این کار به بعضی از لینکهای ارجاع شده نیاز دارید.
نکات جانبی
همبستگی مخالف علیت است. میدانیم که الگوریتم رتبهبندی گوگل به شدت به محتوای پشت پرده اعتماد دارد و همیشه به همین صورت بوده است.
اگر میخواهید ترافیک بیشتری از Google دریافت کنید، بهترین شیوه استفاده از SEO (به عنوان مثال، ایجاد لینک) است.
2. جستجوی ارگانیک راه حلی برای غلبه بر “نا امیدی” است!
PPC و سایر تاکتیکهای بازاریابی میتوانند ترافیک ارسال کنند، اما به محض اینکه سرمایهگذاری، تلاش یا پرداخت هزینه را در آنها متوقف کنید، ترافیک محو نخواهد شد.
رند فیشکین این اتفاق را سنبل امید مینامد و راهی برای غلبه بر ناامیدی بازدید از وبسایت است.
میبینید که هنوز هم امیدی وجود دارد به عبارت دیگر، ترافیک ارگانیک قدرت پایداری سایت را افزایش میدهد!
اما آیا این حرف در مورد PPC نیز درست است؟ منظورم این است که شما فقط میتوانید در طولانی مدت به تبلیغات Google Adwords بپردازید و همچنان به جذب ترافیک از Google ادامه دهید.
برگردیم به سئو…
ترافیک ارگانیک تا زمانی که شما موضوعی را با پتانسیل ایجاد ترافیک جستجوی ارگانی هدف قرار دهید، پایدار است. یعنی موضوعی که افراد ماه به ماه در گوگل جستجو میکنند.
بیایید فرض کنیم که شما بسیار تلاش کردهاید تا در زمینه بازاریابی محتوا در فروش رتبه یک را کسب کنید. خب، نگرانی در اینجاست که شما هیچگونه ترافیک ارگانیکی نداشته باشید زیرا این کلید واژه تقریبا حجم جستجوها وجود ندارد. ممکن است با خود فکر کنید که شاید این روزها صفحات بر اساس کلمات کلیدی مختلف رتبهبندی نمیشوند! یا مفهوم longtail به چه معناست؟
درست است در حقیقت، به طور متوسط، صفحههایی که رتبه 1 به دست میآورند، بیش از1000 کلمه کلیدی در آنها وجود دارد. اگرچه این حرف درست است، اما باز هم در این حالت، موضوع مبحث پتانسیل ایجاد ترافیک ندارد.
هیچ یک از صفحات با رتبهبندی برتر، به خاطر کلمات کلیدی زیاد یا ترافیک زیاد به رتبه بالا نرسیدهاند. موضوع “مقایسه بهترین کیفهای لپتاپ زنانه” از حجم جستجوی مناسبی برخوردار نیست اما پتانسیل ترافیک آن بیشتر است. صفحاتی که با استفاده از کلمه کلیدی رتبهبندی میشوند حداکثر 14000 بازدید ماهانه دارند:
به منظور جلوگیری از ایجاد ناامیدی در بازدید سایت، سئو سایت مهم است و این به معنای اطمینان در استفاده از کلمه کلیدی و ایجاد پتانسیل ترافیک جستجو بیشتر است. به راهنمای کامل، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره “کلمات کلیدی” مراجعه کنید.
چگونه SEO به تجارت شما کمک میکند؟
با توجه به محبوبیت روزافزون اینترنت و رسانههای اجتماعی، بسیاری از شرکتها بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای بهینهسازی موتور جستجو سرمایهگذاری میکنند. بسیاری از شرکتها پیدا شدهاند که در SEO سرمایهگذاری میکنند، زیرا اگر این کار را نکنند، رقبای آنها بر آنها غلبه خواهد کرد.
رتبهبندی موتور جستجو را بهبود بخشید
پس از افزایش رتبه وب سایت خود، احتمال انتقال ترافیک بیشتر به صفحات وب شما بیشتر میشود. اینکار میتواند برای یک استارت آپ یا ایجاد وبلاگ جدید ارزشمند باشد.
نرخ تبدیل بهتر
نرخ تبدیل نسبت تعداد افرادی است که مشتری شما میشوند به تعداد کل افرادی که از صفحه وب شما بازدید میکنند. یک سئو هدفمند به تغییر مسیر بازدیدکنندگان واقعی به وب سایت شما کمک میکند تا افرادی که واقعا به تجارت شما علاقهمند هستند، همواره از سایت شما بازدید کنند. این امر با تبدیل بازدیدکنندگان بالقوه به مشتری و در نتیجه افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل کمک میکند .
آگاهی از برند
علائم دیداری نقش مهمی در محبوبیت برند شما دارد. ارائه محصولات خود در نتایج برتر موتور جستجو، تعداد زیادی بازدیدکننده جذب میکند که به نوبه خود باعث افزایش آگاهی از برند شما میشود. استفاده از کلمات کلیدی نقش عمدهای را در آگاهی از برند ایفا میکند .
با مشتریان خود تعامل داشته باشید
تعامل با مشتری برای بهبود محصول یا خدمات بسیار مهم است. هنگامیکه صفحه وب یا وبلاگ شما بهینه سازی شده باشد، در موقعیت بهتری خواهید داشت تا با مشتریان خود درگیر همکاری شوید و از بینشهای ارزشمند برای بهبود محصول یا خدمات خود بهرهمند شوید. هنگامیکه مردم میبینند، نظرات آنها در حال اجرا است، ناگزیر احساس دوستی ایجاد میشود که میتواند درآمد شما را بیشتر کند.
برای تقویت حضور وب سایت خود در موتور جستجو، باید بازاریابی سئو را در نظر بگیرید. فقط راهاندازی یک وب سایت کافی نیست. وب سایت شما باید به خوبی عرضه و تبلیغ شود تا در همه جا حضور داشته باشد. بخش بزرگی از ترافیک وب توسط موتورهای جستجوگر مانند Google، Yahoo، MSN و ask.com هدایت میشود.
SEO در چه مواردی استفاده میشود؟
از SEO برای جذب کاربران موتور جستجو که به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت میپردازند، استفاده میشود. با جذب این کاربران، میتوانید با هزینههای بازاریابی نسبتا کم، صلاحیتهای بیشتری به دست آورید و فروش بیشتری داشته باشید.
اما گذشته از استفاده از کلمات کلیدی که به طور مستقیم به سایت شما مربوط میشود، سؤال دیگری مطرح میشود که چرا باید SEO کرد؟ پاسخهای مختلف زیادی وجود دارد، اما در اینجا به چند مورد از متداولترین آنها میپردازیم:
هدف گذاری سئو
اگر کسب وکار شما دارای مکان فیزیکی است و هدف شما این است که مصرفکنندگان به سمت شما بیایند (برخلاف سایتهای تجارت الکترونیکی که میتوانند به مشتریان در سراسر جهان بفروشند)، هدفگذاری جغرافیایی میتواند بسیار مفید باشد. با درج کلمات کلیدی مربوط به موقعیت مکانی خود، میتوانید کاربران موتور جستجو را در منطقه خود جذب کنید.
به عنوان مثال، اگر صاحب یک رستوران در لنکستر هستید، استفاده از عبارت “رستوران در لنکستر” در سایت شما میتواند شانس این را افزایش دهد که شخصی در این نزدیکی که از یک موتور جستجو برای یافتن مکانی برای غذا خوردن استفاده میکند، سایت شما را پیدا کند.
موقعیت بازاریابی
ممکن است فکر کنید شرکتهای غولپیکر که محصولات متنوعی را به فروش میرسانند، از مزیت SEO بهتری برخوردار هستند زیرا بسیاری از کاربران به جستجوی کلمات کلیدی میپردازند. با اینکه ممکن است شانس بهتری برای قرارگیری در ردهبندی بالا داشته باشند، اما احتمال بالاتری وجود دارد که نتیجههای غیرقابل قبولی جذب کنند.
به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک تجارت کوچک دارید و لباسهای ورزشی زنانه میفروشید. در حالی که شرکتهای بزرگتر ممکن است از شما به جهت استفاده از کلمات کلیدی مانند “لباس زنانه” یا “لباس ورزشی” از شما پیشی بگیرند. زیرا این کلمات کلیدی میتواند بازدیدکنندگانی را که لزوما به محصولات شما علاقه ندارند، مانند زنانی که به لباسهای معمولی علاقه مند هستند به سمت شما جذب کند.
با استفاده از سئو و کلمات کلیدی، میتوانید دقیقا همان را که میخواهید انتخاب کنید. این بدان معنی است که شما میتوانید به صورتی بازاریابی کنید، که در نهایت منجر به برتری کسب و کار شما شود.
ساختمان با نام تجاری
برندهای تأسیس شده هیچ مشکلی در جذب بازدیدکنندگان سایت و فروش ندارند زیرا اکثر مصرفکنندگان از قبل میدانند که این برندها چه کسانی هستند و چه چیزی میفروشند. SEO میتواند به شما در آگاهی از برند کمک کند و در نهایت باعث افزایش میزان ترافیک و فروش سایت شما میشود.
به عنوان مثال، اگر لوازم آکواریومی به فروش میرسانید و میخواهید نوعی سئو پیاده سازی کنید که به شما امکان دهد شرایط خاصی را که افرادی که به دنبال لوازم آکواریوم هستند، مانند “فیلترهای آکواریوم” یا “دکوراسیون آکواریوم” جستجو کند، افراد با جستجوی این شرایط، نام شرکت شما را مشاهده میکنند و با گذشت زمان، نام تجاری شما با لوازم آکواریوم تداعی میشود. این بدان معنی است که در آینده، هنگامیکه آنها نیاز به خرید چیزی در رابطه با آکواریوم دارند، ممکن است نام تجاری شما را جستجو کرده و مستقیم به سایت شما بروند.
SEO با درآمد برابر است!
خدمات سئو مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و متوسط ارائه میشود. در واقع سئو به معنای ارائه سرویس حرفهای درجه یک با قیمت مناسب که موجب ارتقا بودجه تجاری شما میشود. در اینجا پنج دلیل اصلی که وب سایت کسب و کار شما به SEO نیاز دارد، آورده شده است.
-برندسازی برای توسعه کسب وکار خود به یک نام معتبر بین مصرفکنندگان و مشاغل دیگر
– سئو نشان میدهد که تجارت شما قابل اعتماد و در دسترس است.
- ایجاد جریان مداوم در ارز و پول ( یافتن مشتریان جدید)
- به حداکثر رساندن فروش با رشد کسب و کار و برند
- بهبود نرخ بازگشت سرمایه