۱. ساخت

در این مرحله زیرساخت‌های لازم برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی را بسته به نیاز آن کسب‌و‌کار، به صورت وبسایت و اپلیکیشن، طراحی و آماده سازی مینماید.

خدمات این بخش شامل:

میباشد.

۲. جذب

در مرحله جذب، با بررسی و شناخت مخاطب های شما و بازارهایی که احتمال حضور آن گروه مخاطبان بیشتر است را به سمت برند و محصولات و خدمات برند کسب‌و‌کار، از طریق موتورجستجوگر گوگل و شبکه‌های اجتماعی (که اکنون محبوبترینش در ایران اینستاگرام است) هدایت مینماییم.

خدمات این بخش شامل:

میباشد.

۳. تبدیل

پس از اینکه مخاطب‌ها به سمت رسانه‌های شما (وبسایت و شبکه‌ی اجتماعی) جذب شدند نوبت آن است که این افراد را از بازدیدکننده به طرفدار و سپس به خریدار تبدیل نماییم. این فرآیند با ساخت محتواهای متنی، صوتی و تصویری با هویت بصری اصولی و استاندارد پیاده سازی میگردد.

خدمات این بخش شامل:

میباشد.

۴. بهبود (سازمانی)

پس از اینکه فرآیندهای ساخت و جذب و تبدیل به خوبی انجام شد وقت آن رسیده که از لحاظ سازمانی و آنالیزی بهینه سازی انجام شود. بهبود سازمانی با آموزش افراد سازمان برای ساخت و آماده سازی محتوا و مدیریت وبسایت و شبکه های اجتماعی طی کارگاه های آموزشی-عملی انجام میگیرد. بهبود آنالیزی با بررسی و بهینه سازی عددها و نرخ های تبدیل خروجی گرفته ۳ ماه اخیر کسب و کار و بازخورد در رسانه های انجام میگیرد.

خدمات این بخش شامل:

میباشد.